In calitate de persoana juridica, persoana fizica autorizata, este necesar sa prezentati diferite tipuri de documente care sa demonstreze bonitatea si capacitatea de plata.

PERSOANE JURIDICE

  • oferta furnizor (factura proforma & descriere tehnica);
  • cerere de finantare + acord de verificare a bazei de date a centralei riscurilor bancare (formulare standard); Descarca cerere ;  Descarca acord
  • copie act de identitate reprezentant(i) legal(i) firma si asociati/ actionari firma;
    copie de pe bilanturile anuale cu anexele prevazute de lege la decembrie si balantele de verificare aferente, pe ultimii 2 ani;
  • copie de pe bilantul si anexele prevazute de lege la 30 iunie anul curent precum si balanta de verificare aferenta (cereri de finantare completate in perioada iulie-februarie);
  • copie de pe ultimele 2 balante lunare;
  • copie dupa certificatul de inmatriculare de la Registrul Comertului;
  • copie dupa certificatul de inregistrare in scopuri de TVA;
  •  copie statut si contract sau copie act constitutiv;
  •  copie de pe contractul de inchiriere/actul de proprietate care atesta adresa sediului social;
  • decizia decizie asociat unic/ hotarare AGA (daca este cazul) conform model IFN Fortuna Leasing cu specificarea persoanei autorizate sa semneze in numele firmei (daca este cazul); Descarca decizie
  •  imputernicire din care sa reiasa numele persoanei autorizate sa semneze in numele firmei (daca este cazul);
  •  extras de cont + specimen de semnaturi de la banca unde este deschis contul precizat in cererea de finantare – in copie cu stampila in original a bancii si data eliberarii;
    Acte suplimentare pentru autovehicule second-hand:
    – copia cartii de identitate;
    – fotografii ale autovehicului (inclusiv serie de sasiu si rulaj);
    – orice alt document considerat relevant, dupa caz, cum ar fi caietul de service sau copia facturii prin care furnizorul a achizitionat autovehiculul respectiv.
    Actele pentru echipamente se solicita, dupa caz, in functie de specificului bunului achizitionat. In cazul acceptarii finantarii, documentele prezentate in copie pot fi confruntate cu originalele.

LIBER PROFESIONISTI

  •  oferta furnizor (factura proforma & descriere tehnica);
  • cerere de finantare + acord de verificare a bazei de date a centralei riscurilor bancare (formulare standard); Descarca cerere ; Descarca acord
  •  copie act de identitate;
  •  copie de pe declaratiile de impunere finala pe ultimii 2 ani emise de administratia financiara sau declaratie de venit realizat;
  •  copie de pe declaratia de impunere anticipata pentru anul urmator;
  •  copie de pe orice acte care dovedesc existenta altor venituri (daca exista);
  •  copie a registrului de incasari si plati pe ultimele 3 luni;
  •  copie certificat de inregistrare;
  •  copie dupa autorizatia de functionare;
  •  copie dupa contractul de inchiriere/ actul de proprietate care atesta adresa sediului social;
  •  extras de cont si specimen de semnaturi de la banca unde este deschis contul precizat in cererea de finantare – in copie, cu stampila in original a bancii si data eliberarii.

Documente necesare in functie de specificul activitatii
Birou executor judecatoresc (BEJ):
– ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea in functia de executor judecatoresc (copie);
– certificat eliberat de Curtea de Apel din care sa rezulte inregistrarea BEJ (copie).
Birou notar public (BNP):
– ordin emis de Ministrul Justitiei privind numirea in functia de notar public (copie);
– certificat eliberat de Curtea de Apel din care sa rezulte inregistrarea BNP (copie);
– contract de asociere, cand sunt asociati mai multi notari publici (copie).
Avocati (CIA/ CAA/ SCPA):
– decizie de numire ca avocat definitiv emisa de Barou si avizata de Uniunea Naţionala a Barourilor din Romania (U.N.B.R.) – copie;
– decizie de infiintare a CIA/ CAA/ SCPA emisa de Baroul din circumscriptia in care isi are sediul profesional – copie;
– act constitutiv (contract de asociere), hotarare a asociatilor (CAA sau SCPA) – copie.
Medici (CMI/ CMG/ CMA/ SCM):
– autorizatie de libera practica emisa de Directia de Sanatate Publica (DSP) – copie;
– certificat de inregistrare in Registrul Unic al Cabinetelor Medicale, emis de DSP – copie;
– contract de asociere (CMA), act constitutiv/ contract de societate (SCM) – copie.

Acte suplimentare pentru autovehicule second-hand:
– copia cartii de identitate;
– fotografii ale autovehicului (inclusiv serie de sasiu si rulaj);
– orice alt document considerat relevant, dupa caz, cum ar fi caietul de service sau copia facturii prin care furnizorul a achizitionat autovehiculul respectiv.
Actele pentru echipamente se solicita, dupa caz, in functie de specificului bunului achizitionat. In cazul acceptarii finantarii, documentele prezentate in copie pot fi confruntate cu originalele.

IMPORTANT!
In functie de complexitatea tranzactiei (valoare finantata / expunere), IFN Fortuna Leasing poate solicita orice documente sau informatii suplimentare considerate esentiale/necesare pentru fundamentarea deciziei de finantare. In cazul acceptarii cererii, poate fi solicitata confruntarea documentelor prezentate in copie cu originalele.